پمپ پره ای کاترپیلار

پمپ پره ای کاترپیلار

پمپ پره ای کاترپیلار

پمپ پره ای کاترپیلار

پمپ پره ای کاترپیلار ، نمایندگی پمپ پره ای کاترپیلار ، پمپ کاترپیلار ، پمپ پره ای کاترپیلار اصلی پمپ هیدرولیک که به منظور تولید فشار و انرژی در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در سراسر جهان شرکت های معروفی در این زمینه فعالیت دارند. یکی از این شرکت ها، شرکت کاترپیلار آمریکا می باشد که در زمینه ی ساخت ابزارآلات و ماشین آلات سنگین به عنوان بزرگترین تولید کننده شناخته شده است.

هیدرولیک البرز وارد کننده پمپ هیدرولیک ، هیدروموتور ، شیرآلات هیدرولیک

تعمیرات پمپ پذیرفته میشود

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمائید

شماره تماس : 02177320026

شماره همراه : 09121759426

نمایندگی پمپ پره ای کاترپیلار

شرکت کاترپیلار که به CAT شناخته می شود، یک شرکت تولید کننده ی ابزار آلات صنایع سنگین در کشور آمریکا واقع در پیوریا، ایلینوی می باشد. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در معدن، مورد استفاده در صنایع عمرانی، موتور های گاز سوز، ساخت پمپ هیدرولیک کاترپیلاژ و انواع موتور های دیزلی و درون سوز، در جهان شناخته شده است. شرکت کاترپیلار با داشتن دارایی بیش از 70 میلیارد دلار در سال 2009 توانست رتبه ی 44 جهانی را به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزار و تجهیزات صنعتی کسب نماید.

پمپ کاترپیلار

محصولاتی که در شرکت کاترپیلار تولید می شوند شامل بیل های مکانیکی هیدرولیکی، لودر های بکهو، گریدر، لودر، تراکتورهای کشاورزی، تراکتورهای زنجیری، توربین های گازی و موتور های دیزلی می باشند. از این محصولات در پروژه های راهسازی، عمرانی، معدن کاری، جنگل داری، خاک برداری، انرژی، حمل و نقل و جابجایی مواد و.. استفاده می شود. محصولات شرکت کاترپیلار به عنوان بزرگترین تولید کننده پمپ هیدرولیک کاترپیلار در سراسر جهان شناخته شده است.

پمپ هیدرولیک برای پمپاژ کردن

همان طور که می دانیم پمپ هیدرولیک برای پمپاژ کردن روغن کاربرد دارد و به دوبخش تقسیم می شود. یکی از این بخش ها موتور پمپ گلدانی است و دیگری موتور پمپ کوپلینگ. در پمپ هیدرولیک این که شفت پمپ نسبت به موتور دارای سنتز باشد، حائز اهمیت بسیاری است. اگر این پمپ ها نسبت به موتور سنتز نباشند پس از مدتی موتور پمپ آسیب خواهد دید. این پمپ های هیدرولیکی از نظر توان و فشار در دسته های گوناگونی تقسیم می شوند. مثلا پمپ هیدرولیک دنده ای، پمپ هیدرولیک پره ای، پمپ هیدرولیک پیستونی، پمپ هیدرولیک حلزونی.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *